Irodai adminisztrációs munkára keresünk megváltozott munkaképességű munkavállalót!

Kiemelt ajánlat!

 

Irodai adminisztrációs munkára keresünk megváltozott munkaképességű munkavállalót!

Elvárás:

- Középfokú végzettség

- Precíz, pontos, megbízható munkavégzés

- Microsoft Office / számítógép kezelői ismeret

Munkavégzés helye: Kecskemét

Munkaidő: Hétfőtől - Péntekig , napi 4 óra

Amennyiben álláshirdetésünk felkeltette az érdeklődését, küldje el fényképes önéletrajzát a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
e-mail címre, vagy érdeklődjön:
Fábián Dorina HR Tanácsadónál a 76/504-870 vagy
30/694-7415-ös telefonszámok valamelyikén a pozíció megjelölésével